|   |   | 

Octavian ARSENE

1. Comunicare integrată de marketing în turism – o analiză. Studiu de caz: Muntenia şi Oltenia
Autor(i):Mihai ORZAN, Ion PÂRGARU, Andreea BOTOŞ, Aurelia-Felicia STĂNCIOIU, Octavian ARSENE
Publicat în:Economie teoretică şi aplicată 6/2013 [Volume 8, Issue 6]
Cod citare:4335
2. Studiu al opiniilor tinerilor – viitori specialiști în marketing în turism cu privire la master planul pentru dezvoltarea turismului românesc // Study of the opinions of young people – future specialists in tourism marketing – regarding the master plan for the development of romanian tourism
Rezumat:Turismul, unul dintre cele mai complexe domenii de activitate, se află în strânsă corelație cu celelalte sectoare și necesită o planificare de marketing amănunțită, care să îi permită corelarea permanentăa cererii turistice cu oferta existentă la nivel național. Din acestmotiv, realizarea unui Master Plan,cu o etapizare corectă, care să reliefeze modul în care trebuie gestionată activitatea turistică astfel încât România, ca stat membru al Uniunii Europene, să beneficieze de o vizibilitate mult mai mare, este imperios necesară.Lucrarea de față are ca scop determinarea opiniei tinerilor – viitori specialiști în marketing, privind modul în care este realizat actualul Master Plan, și legătura lui cu procesul de planificare de marketing.


Tourism, one of the most complex areas of activity, is closely correlated with other fields and requires thorough marketing planning, enabling the continuous correlation of tourism demand with the existing offer nationwide. For this reason, it is imperative to develop a Master Plan, properly classified, to highlight how the tourism activity should be managed so that Romania, as a member state of the European Union, benefits from greater visibility. This paper aims to determine the opinion of young people – future marketing experts – on how the Master Plan is currently developed, and its connection with marketing planning. 
Autor(i):Nicolae TEODORESCU, Andreea BOTOŞ, Anamaria Cătălina RADU, Octavian ARSENE, Monica Paula RAŢIU
Publicat în:Revista Română de Marketing 2/2014 [Volume 9, Issue 2] (aprilie-iunie)
Cod citare:6510

Contul meu Rosetti