|   |   | 

Andreea-Laura CĂRUNTU

1. Aspecte ale percepţiei dimensiunilor senzoriale ale tinerilor privind produsul turistic. Studiu de caz: Constantin Brâncuşi // Aspects of the perception of the sensory dimension of young people regarding the tourist product. Case study: Constantin Brâncuşi
Rezumat:Evaluarea percepţiei dimensiunilor senzoriale ale tinerilor privind produsul / produsele turistic/ turistice in general, ajuta marketerul la o mai buna intelegere aa modului in care consumatorii fac o alegere si, mai mult, la elaborarea unei strategii de mkarketing a destinatiei cat mai aproape de necesitatile dar, mai ales, de dorintele si preferintele acestora.
În acest context, dezvoltarea unui produs turistic specific destinatiei Targu-Jiu, care sa aiba drept element de valoare personalitatea si operele lui Constantin Brâncuşi reprezinta un deziderat, dar  si punct de plecare, si poate avea drept rezultat obtinerea unui avantaj competitiv fata de destinatiile concurente situate la mica si medie distanta fata de Targu-Jiu, cu atat mai mult cu cat, produsul turistic la care se face referire, este unul cultural, ce presupune analiza perceptiei principalelor elemente senzoriale, de fapt esenta prezentului studiu.
 

The assessment of the perception of the sensory dimensions of young people regarding the tourist product/products in general, helps the marketer to better understand the way in which the consumers make a choice and, more than that, to the elaboration of a marketing strategy of the destination closer to the necessities, especially, to their wishes and preferences. In this context, the development of a tourist product specific to the destination Târgu –Jiu, which has as element of value the personality and works of Constantin Brâncuşi represents a challenge, but also a starting point, and can have as a result obtaining a competitive advantage in comparison with the competitor destinations located at a small and medium distance from Târgu-Jiu, so much more that, the tourist product mentioned is a cultural one, which assumes the analysis of the perception of the main sensory elements, actually the essence of this case study.
Autor(i):Nicolae TEODORESCU, Aurelia-Felicia STĂNCIOIU, Anamaria Cătălina RADU, Andreea-Laura CĂRUNTU
Publicat în:Revista Română de Marketing 3/2014 [Volume 9, Issue 3] (iulie-septembrie)
Cod citare:6612

Contul meu Rosetti