|   |   | 

Adina MUȘETESCU

1. Responsabilitatea socială cu privire la numele de marcă // Social Responsibillity regarding the Brand
Rezumat:Consolidarea unui nume de marcă înseamnă dobândirea încrederii consumatorilor și câștigarea loialității acestora.  Politica în domeniul concurenței urmărește protejarea intereselor consumatorilor. În afaceri devine din ce în ce mai important conceptul de CSR („Corporate Social Responsibility”) care implică un anumit comportament din partea oricărei companii oneste,  față de competitorii săi, dar în principal față de clienți.
 
 
Strenghtening a brand means obtaining the customer`s trust and gaining their loialty. The competition policy has as main purpose protecting the customers benefit. In conducting a business it becames more and more important the concept of CSR („Corporate Social Responsibility”) that involves an honest behavior regarding the competitors, but mainly regarding the customers. 
Autor(i):Robert CHIRA, Adina MUȘETESCU
Publicat în:Revista Română de Marketing 3/2016 [Volume 11, Issue 3] (iulie-septembrie)
Cod citare:7640

Contul meu Rosetti