|   |   | 

Andreea MITAN

1. Impactul digitalizării asupra marketingului muzical // Impact of Digitalization on Music Marketing
Rezumat:Modelele de consum muzical s-au schimbat foarte mult în ultimii ani, ca urmare a creșterii accesibilității dispozitivelor digitale și a Internetului. Vânzările fizice de LP-uri, anterior considerate sursă de venituri pentru actorii din industria muzicală, au scăzut constant, în timp ce pirateria online a continuat să amenințe nivelul profiturilor. Marii jucători ai industriei au trecut treptat la modele de afaceri care utilizează digitalizarea, precum plata de descărcări de cântece / albume și servicii de ascultare online (streaming). Artiștii independenți par a rămâne parțial în afara jocului, deși ar putea profita mai mult de oportunitățile digitalizării. Acest articol propune o serie de recomandări pentru distribuția muzicală a artiștilor independenți ce încearcă creșterea veniturilor.
 
 
The models of music consumption changed during the last years, as digital devices and Internet became accessible to the masses. The physical LPs sales, which were the previously sought after source of revenue for the actors in the music business, dropped, and online piracy threatened to further diminish profits. The big players in the industry went digital and resorted to paid downloads, and streaming services. Independent artists remain somewhat outside of this game, yet they could gain more. This article proposes a series of recommendations regarding music distribution for independent artists who are trying to increase their revenues.
Autor(i):Florina PÎNZARU, Alexandra ZBUCHEA, Andreea MITAN
Publicat în:Revista Română de Marketing 3/2016 [Volume 11, Issue 3] (iulie-septembrie)
Cod citare:7641

Contul meu Rosetti