|   |   | 

Nicolae Radu MÂRŞANU

1. Proiectarea şi administrarea unui magazin virtual / Virtual store designing and managing
Rezumat:Articolul descrie proiectarea unui magazin virtual şi administrarea lui. Proiectarea magazinului virtual conţine o secţiune de prezentare a catalogului de produse care include: detalii despre produs, imaginea şi preţul acestuia, conţinutul coşului de cumpărături şi legături utile vizitatorului. Vizitatorul are posibilitatea să se autentifice folosind adresa de e-mail şi o parolă, apoi poate edita informaţii despre adresa sa, cardul de credit sau parola folosită. Un vizitator neautentificat nu poate trimite o comandă.
Secţiunea de administrare a magazinului face posibilă editarea categoriilor de produse şi a detaliilor produselor respective, precum şi vizualizarea şi confirmarea comenzilor făcute de către clienţi. Secţiunea va solicita un nume şi o parolă pentru a putea fi accesată numai de către reprezentanţii magazinului virtual.

This article describes the designing of a virtual store and its managing. It contains a presentation section, which includes product details, pictures and prices, shopping cart content and useful links. The visitor of the site is able to login using his e-mail address and a password, then he can edit the information on his address, credit card or password used. An unauthenticated visitor cannot send an ordering.
Another important part is the managing section of the store, where the administrator can edit the product categories and details, view and confirm the orderings made by customers. This section requires a name and a password so that can be accessible only by representatives of the store.
Autor(i):Nicolae Radu MÂRŞANU, Ion PARASCHIVA-CONSTANTIN, Răzvan BĂRBULESCU
Publicat în:Revista Română de Marketing 2/2010 [Volume 5, Issue 2] (aprilie-iunie)
Cod citare:2782

Contul meu Rosetti