|   |   | 

Anca-Ramona PRALEA

1. Comunicarea prin Internet: schimbarea comportamentului de sănătate / Internet Communication: Changing Health Behavior
Rezumat:Utilizarea Internetului şi a canalelor new-media în cadrul campaniilor de marketing sanitar reprezintă o provocare. Avantajele noilor canale de comunicare se pliază perfect şi cu uşurinţă pe teoriile de schimbare comportamentală în domeniul sănătăţii. Internetul poate fi utilizat cu succes pentru influenţarea sau modificarea factorilor personali, relaţionali sau sociali ce influenţează comportamentul de sănătate al individului. Campaniile antifumat din ţară sau străinătate reprezintă poveşti de succes în acest sens.

One of the challenges of social marketing communication is using Internet and other new-media channels to change behaviors for good. The advantages brought by the new channels are in line with social marketing theories in the field of health promotion. Moreover, the usage of new-media resources in anti-smoking campaigns, both in Romania and abroad, offers a significant insight and proves to be highly efficient.
Autor(i):Anca-Ramona PRALEA
Publicat în:Revista Română de Marketing 2/2010 [Volume 5, Issue 2] (aprilie-iunie)
Cod citare:2785

Contul meu Rosetti