|   |   | 

Andreea BOTOŞ

1. Opinii privind Transalpina – sursă de dezvoltare durabilă a turismului din Munţii Parâng / Opinions regarding Transalpina – source of sustainable development of the tourism from Parâng Mountains
Rezumat:Finalizată în anul 2011, Şoseaua Transalpina traversează grupa munţilor Parâng de la nord la sud, facând legătura între două zone de importanţă turistică majoră: nordul Olteniei şi Mărginimea Sibiului. Prin resursele turistice specifice zonei montane devenite accesibile turiştilor, dar şi prin alte resurse turistice, Transalpina este un produs turistic de sine-stătător, care poate deveni în scurt timp chiar o destinaţie de sine stătătoare. Studiul de faţă urmăreşte evidenţierea particularităţilor Şoselei Transalpina ca atracţie turistică / produs turistic / destinaţie turistică, precum şi a rolului său în iniţiativa antreprenorială pentru turismul local şi, prin prisma evaluării pieţei potenţiale, (respectiv a opiniilor şi preferinţelor ei), a fost desfăşurată o cercetare de marketing de tip sondaj.
 
Completed in 2011, Transalpina Road crosses the Parâng Mountains from north to south, linking two major tourism areas: Northern Oltenia and Mărginimea Sibiului. Through the specific tourism resources of the mountain area, which have become accesible to tourists, but also through other tourism resorces, Transalpina is a self-standing tourism product, on its way to become a self-standing tourism destination.The present study aims to highlighting the particularities of Transalpina Road as a tourism attraction / tourism product / tourism destination, as well as its role in the local tourism entrepreneurship initiatives; thus, through the assessment of the potential market (respectively, opinions and preferences), a marketing research – survey type has been conducted.
Autor(i):Elena MATEI, Ion PÂRGARU, Nicolae TEODORESCU, Andreea BOTOŞ, Aurelia-Felicia STĂNCIOIU
Publicat în:Revista Română de Marketing 2/2013 [Volume 8, Issue 2] (aprilie-iunie)
Cod citare:3184
2. Aspecte conceptuale privind marketingul turismului balnear din România
Autor(i):Ion PÂRGARU, Andreea BOTOŞ, Aurelia-Felicia STĂNCIOIU, Codruţa-Adina BĂLTESCU
Publicat în:Economie teoretică şi aplicată 2/2013 [Volume 8, Issue 2]
Cod citare:4302
3. Comunicare integrată de marketing în turism – o analiză. Studiu de caz: Muntenia şi Oltenia
Autor(i):Mihai ORZAN, Ion PÂRGARU, Andreea BOTOŞ, Aurelia-Felicia STĂNCIOIU, Octavian ARSENE
Publicat în:Economie teoretică şi aplicată 6/2013 [Volume 8, Issue 6]
Cod citare:4335
4. Identitatea Olteniei – o abordare sistemică a universului unei destinații turistice
Autor(i):Ion PÂRGARU, Nicolae TEODORESCU, Andreea BOTOŞ, Aurelia-Felicia STĂNCIOIU, Anamaria Cătălina RADU
Publicat în:Economie teoretică şi aplicată 7/2013 [Volume 8, Issue 7]
Cod citare:4343
5. Studiu al opiniilor tinerilor – viitori specialiști în marketing în turism cu privire la master planul pentru dezvoltarea turismului românesc // Study of the opinions of young people – future specialists in tourism marketing – regarding the master plan for the development of romanian tourism
Rezumat:Turismul, unul dintre cele mai complexe domenii de activitate, se află în strânsă corelație cu celelalte sectoare și necesită o planificare de marketing amănunțită, care să îi permită corelarea permanentăa cererii turistice cu oferta existentă la nivel național. Din acestmotiv, realizarea unui Master Plan,cu o etapizare corectă, care să reliefeze modul în care trebuie gestionată activitatea turistică astfel încât România, ca stat membru al Uniunii Europene, să beneficieze de o vizibilitate mult mai mare, este imperios necesară.Lucrarea de față are ca scop determinarea opiniei tinerilor – viitori specialiști în marketing, privind modul în care este realizat actualul Master Plan, și legătura lui cu procesul de planificare de marketing.


Tourism, one of the most complex areas of activity, is closely correlated with other fields and requires thorough marketing planning, enabling the continuous correlation of tourism demand with the existing offer nationwide. For this reason, it is imperative to develop a Master Plan, properly classified, to highlight how the tourism activity should be managed so that Romania, as a member state of the European Union, benefits from greater visibility. This paper aims to determine the opinion of young people – future marketing experts – on how the Master Plan is currently developed, and its connection with marketing planning. 
Autor(i):Nicolae TEODORESCU, Andreea BOTOŞ, Anamaria Cătălina RADU, Octavian ARSENE, Monica Paula RAŢIU
Publicat în:Revista Română de Marketing 2/2014 [Volume 9, Issue 2] (aprilie-iunie)
Cod citare:6510

Contul meu Rosetti